Гарантійні зобов'язання
- Гарантійний період 1 рік з дня купівлі, якщо не вказано інший термін.
- Протягом гарантійного періоду, якщо є будь-який виробничий дефект або при правильному застосуванні/установенні відповідно до інструкції застосування, компанія Vogel Flug проводить ремонт або заміну несправних деталей, на розсуд компанії Vogel Flug безкоштовно.
- Ні частково, ні в повному обсязі компанія Vogel Flug не несе гарантійних зобов'язань і відповідальності в разі несправностей, пошкоджень, поломок або інших зазначених нижче причин:
- Ремонт, заміна та або удосконалення будь-якої частини продукції компанії Vogel Flug, здійснених не фахівцем компанії.
- Стихійне лихо, блискавки, відключення електроенергії, перепад напруги або аварія.
- Халатність або відсутність технічного обслуговування продукції.
- В продукцію потрапили комахи або тварини.
- Навмисне або ненавмисне зловживання споживачем, неправильне використання, неправильне поводження, непридатне зберігання продукції. Додатково встановлене обладнання, таке як трубопроводи, ізолятори, дроти, вимикачі, фільтри-осушувачі, холодоагент гарантійному обслуговуванню не підлягають.
- Компанія не проводить політику повернення продукції.
- На вимогу, продукція повинна супроводжуватися заповненим і підписаним гарантійним талоном.
- На вимогу, вентиляторний доводчик і конденсатор повинні відповідати моделям, зазначеним в гарантійному талоні.
- Гарантії надаються лише на території країни продавця.
- Гарантії не покривають витрати на доставку і транспортні витрати фахівця компанії для обслуговування на місцях.
- Гарантійні умови можуть відрізнятися в різних країнах і відповідають вимогам законодавства країни продажу. Більш детальна інформація вказана в гарантійному талоні, яким комплектується обладнання. Детальну інформацію про гарантійне і післягарантійне обслуговування в Україні можна отримати за телефоном гарячої лінії Vogel flug 0-800-75-60-75 , або відправивши запит на закладці Контакти.