Гарантійні зобов'язання

  1. Гарантійний період 1 рік з дня купівлі, якщо не вказано інший термін.
  2. Протягом гарантійного періоду, якщо є будь-який виробничий дефект або при правильному застосуванні/установенні відповідно до інструкції застосування, компанія Vogel Flug проводить ремонт або заміну несправних деталей, на розсуд компанії Vogel Flug безкоштовно.
  3. Ні частково, ні в повному обсязі компанія Vogel Flug не несе гарантійних зобов'язань і відповідальності в разі несправностей, пошкоджень, поломок або інших зазначених нижче причин:
    1. Ремонт, заміна та або удосконалення будь-якої частини продукції компанії Vogel Flug, здійснених не фахівцем компанії.
    2. Стихійне лихо, блискавки, відключення електроенергії, перепад напруги або аварія.
    3. Халатність або відсутність технічного обслуговування продукції.
    4. В продукцію потрапили комахи або тварини.
    5. Навмисне або ненавмисне зловживання споживачем, неправильне використання, неправильне поводження, непридатне зберігання продукції. Додатково встановлене обладнання, таке як трубопроводи, ізолятори, дроти, вимикачі, фільтри-осушувачі, холодоагент гарантійному обслуговуванню не підлягають.
  4. Компанія не проводить політику повернення продукції.
  5. На вимогу, продукція повинна супроводжуватися заповненим і підписаним гарантійним талоном.
  6. На вимогу, вентиляторний доводчик і конденсатор повинні відповідати моделям, зазначеним в гарантійному талоні.
  7. Гарантії надаються лише на території країни продавця.
  8. Гарантії не покривають витрати на доставку і транспортні витрати фахівця компанії для обслуговування на місцях.
  9. Гарантійні умови можуть відрізнятися в різних країнах і відповідають вимогам законодавства країни продажу. Більш детальна інформація вказана в гарантійному талоні, яким комплектується обладнання. Детальну інформацію про гарантійне і післягарантійне обслуговування в Україні можна отримати за телефоном гарячої лінії Vogel flug 0-800-75-60-75 , або відправивши запит на закладці Контакти.